Д-р Емилова разкри топхраните за вталяване през лятото

За много хора подготовката за море или планина започва с мъчителния въпрос ще успеят ли да влязат в банския си от миналото лято. Дълго време се приемаше, че много по-устойчивият и здравословен начин за отслабване е бавният. Твърдеше се и че при него резултатите са сигурни. За бавно отслабване се определя това от 0,500 до 1 кг тегло на месец. Но са факт все повече проучвания, като това на Мелбърнския университет, доказващи, че в много случаи при бързо отслабване е по-голяма вероятността да се запазят резултатите от стопените килограми. На емоционално ниво рязкото отслабване действа мотивиращо, защото човек може реално да отчете с колко сантиметра е намаляла обиколката на талията, ханша и бедрата му.

Най-добрият начин за бързо отслабване е лечебното гладуване, практикувано от д-р Людмила Емилова и нейните многобройни пациенти. При лечебното гладуване свалените килограми са за сметка на изхвърлените токсични вещества, разболяващи телата ни. Доказателствата са в многобройни дългогодишни научни наблюдения върху милиони хора по света.

„Винаги в началото свалените килограми са повече, но импедансметърът показва, че това са течности. Изхвърлянето на мазнини започва чак след осмия-десетия ден и въпреки че тогава губим по-малко килограми, за нас, лекарите, това е повод за радост, защото знаем, че вече е започнал оздравителният процес. Най-много и бързо се свалят килограми при свръхтегло. Фрапиращ пример в практиката ми е 29-годишна жена от Стара Загора. При тегло 318 кг тя свали 20 кг за първите 10 дни – разбира се, само течности“, коментира д-р Емилова. Много е важно гладолечението да се прави със сезонни храни. За пролетта и лятото диетоложката съветва да залагаме на череши, вишни, ягоди, праскови, кайсии, дини, пъпеши, смокини при плодовете. При зеленчуците – марули, зелени салати, моркови, зеле, домати, краставици, магданоз. Позволени са още сурови ядки – орехи, лешници, бадеми, слънчогледови семки. Може да се пият билкови чайове – топли и студени, от мента, мащерка, маточина, жълт кантарион, бял равнец, риган, еньовче. Подслаждането трябва да става само с мед, но задължително с гарантиран произход и качество.

„Съветът ми е след лечебното гладуване да се премине към стриктно здравословно хранене. До обяд се приемат само чай, вода, свежи изцедени сокове, плодове, смути. Обедът и вечерята може да са от голяма салата, без сол, подправена с лимон. Към нея добавяме постно ястие и по желание филийка пълнозърнест хляб. Изключването на животински храни, газирани напитки, бяло брашно и бяла захар бързо ще припомни на тялото естествения му ритъм. Препоръчвам и да се остава само на течности – вода, фреш, билков чай, на пълнолуние и новолуние. Ефектът е отличен“, допълва д-р Емилова.


Автор: СПЪТНИК
Напиши коментар