Варна стана домакин на Академия „Изпечи с любов“

Стотици се записаха за участие в курсовете на Академията в морската столица

На 10 и 11 февруари Варна бе домакин на Академия „Изпечи с любов“. Сред стотиците записали се, над 40 любители пекари имаха късмета да се включат в кулинарните курсове. Те се проведоха в Culinary Arts Institute, част от „Висше училище по мениджмънт“. Под наставленията на шеф Васил Якимов участниците приготвиха солени и сладки печива, които замесиха, оформиха и след това изпекоха.

Варна е първият град след София, в който се провеждат курсове от втория сезон на Академия „Изпечи с любов“. „Благодарение на много усилия успяхме да осъществим първите курсове от Академията извън столицата. Изключително сме радостни, че Варна бе домакин на събитието и че имахме възможност да се запознаем с участниците от града и региона. Благодарим на всички за интереса и подкрепата!“ сподели Илия Великов, управляващ директор на „ГудМилс България“ ЕООД.

С инициативата Академия „Изпечи с любов“, най-разпознаваемата марка брашна „София Мел“, обръща внимание върху създаването на добра хранителна култура и използването на качествени продукти в дома. Кампанията акцентира върху възможността любители пекари да се почувстват като майстори-готвачи и забавлявайки се да се запознаят и изпробват традиционни и иновативни техники при приготвянето на печивата.

Следващите курсове ще се проведат в Плевен на 24 и 25 февруари, в Пловдив на 10 и 11 март и в София на 24 и 25 март. Всеки, който желае да участва в Академията има възможност свободно да се регистрира за участие в предстоящите курсове. Кандидатите трябва да отговарят на условията и правилата, които са публикувани на sofiamel.bg/academy.

Вторият сезон на Академия „Изпечи с любов“ протича със съдействието на Dr. Oetker, Олинеза, Olympus и Сладея.

За компанията:
„ГудМилс България“ ЕООД е една от най-големите и модерни мелници на Балканския полуостров, функционираща от 1986 г. През своята 30-годишна история „София Мел“ е лидер в производството на брашно в България със 100% разпознаваемост и 56% пазарен дял в стойност. Компанията предлага най-качествените продукти, отговарящи на различните вкусове и предпочитания.

Динамичното развитие на технологиите в производството на различни печива и сладкиши, както и непрекъснатото обновяване и обогатяване на асортиментите налагат необходимостта от нов подход и създаване на точно определени типове брашна, подходящи за вида оборудване и конкретната технология.

Марката предлага 19 вида брашно за употреба в домашни условия и над 19 вида за професионално ползване.

 

ИЗПРАТИ НОВИНА: ТУК или на страницата ни във Фейсбук

Вашият коментар