Най-новите ефективни маркетингови тактики за успешно класиране на уебсайт през 2016

Как да класираме сайта си на челни позиции? Откакто съществуват търсачките, този въпрос е най-голямото предизвикателство за собствениците на уебсайтове по целия свят. Алгоритмите и критериите за класиране са менят често, затова SEO оптимизацията и дигиталния маркетинг се превръщат във все по-динамично развиващи се и конкурентни области за онлайн присъствието на брандовете и малкия бизнес. Кои са най-новите онлайн маркетингови  тенденции за постигане на успешно класиране на уебсайт в търсачките? 1. Предоставяйте повече безплатна информация на посетителите Не се колебайте да предоставяте полезна информация на потребителите безплатно. Когато осигурявате чиста полза за читателите на съдържанието, без да искате нищо в замяна, скоро част от тези потребители ще започнат да се конвертират в потенциални клиенти и купувачи. Когато предизвиквате интереса на посетителите, те често са склонни да се абонират за регулярни имейли и бюлетини, което Ви дава възможност за по-добро таргетиране и осъществяването на промоционални кампании. 2. Наблегнете на маркетинг на съдържанието (content marketing) със специфични подходи, отговарящи за Вашия бизнес. Двата основни типа бизнес B2C и B2B изискват специфични подходи в създаването на съдържание, което продава. Business-to-business (бизнес към бизнес) - съдържанието трябва да представя каква е ползата от продукта и повече конкретни данни. Business-to-consumer (бизнес към краен потребител) - клиентите трябва да се спечелят със завладяващи истории, които събуждат различни емоции. 3. Разширете присъствието в социалните мрежи с различни типове формати на постовете и подобрявайте онлайн представянето на бранда пред аудиторията Блоговете все още са от голямо значение в изграждането на бранда, но съвременните онлайн подходи за класиране на сайта включват по-широко присъствие в социалните мрежи и разнообразие на типовете постове, подходящи за всяка платформа. Например електронни книги, инфографики, уебинари и много други са добри примери за разнообразяване на представянето на бранда и достигане до целевата аудитория по различни пътища. Нарастваща тенденция в онлайн маркетинг стратегиите е използването на видеа и блогове. 4. Определете кои са индивидуалните ключови индикатори за успех за Вашия бизнес Комбинацията от фактори за успех на всеки бизнес е уникална. За да определите, кои стратегии имат най-голям потенциал за класиране на Вашия сайт в търсачките, трябва да идентифицирате уникалната комбинация от ключови индикатори за успех, които имат значение за бизнеса Ви (key performance indicators (KPIs). Например:
  • Брой споделяния в социалните мрежи - проследявайте статистиката за споделянията на различно съдържание от сайта Ви, за да разберете от какво се интересуват посетителите и да развивате сайта в тази насока.
 
  • Време, прекарано на страницата - колкото повече време посетителите прекарват на сайта Ви, толкова по-добре. Проследявайте поведението им - дали прекарват цялото си време на една страница или се задълбочават в разглеждане на повече материали и т.н.
 
  • Процент на конверсии - какъв процент от потенциалните клиенти са конвертирали в клиенти?
 
  • Процент на отпадане (bounce rate) - този индикатор проследява процента на потребителите, които напускат сайта, веднага щом попаднат на някоя страница. Висок процент на отпадане може да е индикатор за слабо съдържание, което не привлича вниманието и интереса на потребителите.
 
  • Посещения на сайта - кои страници привличат най-голям трафик?
Тактиките и стратегиите за ефективна SEO оптимизация непрекъснато претърпяват промяна, за да се подобри потребителското преживяване. За да е успешна една SEO кампания, съсредоточете се върху Вашата аудитория. Представете на хората, това което искат да видят и ще получите силен тласък в резултатите от класирането. Източник: КРОСС


Автор: Атанас Георгиев
Напиши коментар