Ръст на жалбите за закъснели и отменени полети

В Европейския потребителски център е установено нарастване на подадените тъжби и сигнали за закъснели и анулирани самолетни полети. Те са към една трета от всички недоволства през последния месец ". Това сподели Соня Спасова, шеф на Центъра към Комисията за отбрана на потребителите, който стартира осведомителна акция " Вашите права ".

Целта е да се осведомят хората какви права имат при проблеми със забавени полети, изгубени багажи, неприятности при запазване и настаняване по време на отмора. Информационен щанд на центъра беше открит през днешния ден в Бургас. Кампанията ще продължи и в други курортни селища. Спасова посъветва пасажерите да се осведомят авансово дали се чакат промени в часа на полета и да наблюдават настоящата информация на уеб страниците на летището и на самолетната компания.

" Ако полетът закъснява, след втория час самолетната компания би трябвало да обезпечи храна или ваучери за храна и питиета. Ако времето за изчакване продължи дълго време, самолетната компания би трябвало да ни обезпечи нощувка и транспорт до и от хотела. Има и случаи с право на обезщетение ". Повече по тематиката можете да чуете в звуковия файл.


Автор: СПЪТНИК
Напиши коментар