КЗП със съвети какво да правим, ако банкоматът ни "глътне" картата
18 Август, 2019,
23:42
Когато сме на почивка, променяме обичайния за ежедневието ни ритъм на живот. Оставаме до по-късно вечер, планираме в движение различни активности, често възникват непредвидени разходи, за които не сме подготвени. Възможно е да ни се наложи да изтеглим пари от банкомат във време, което е неработно за банката, коментират от Комисията за защита на потребителите.
Заради по-големия оборот по курортите обаче съществува риск наличностите в банкоматите да се изчерпят. Или поради софтуерни, технически и други проблеми устройството да „глътне” картата.
Ето някои полезни съвети към потребителите, предоставени от експертите на КЗП:
- Не успях да изтегля пари от банкомата? Какво да правя?
- Как да разбера дали устройството е отчело неуспешната транзакция?
- Как да постъпя, ако не успея да се свържа с банката?
- Какво да предприемем при неправомерно на сметката ни?
- Какъв е срокът за отговор от банката?
- Каква е следващата стъпка?
Автор: Атанас Георгиев
Напиши коментар
Култура
Здраве
Коментари