Комисията за защита на конкуренцията започна проверка на условията, при които веригата „Лидл“ организира промоционална игра с обещанието спечелилият да пазарува безплатно в магазините й в продължение на година.

Сигналът е на гражданин, който се е оплакал, че условията на играта „Спечели 366 дни безплатно пазаруване“ са неясни. Потребителят е останал заблуден, че правилата на първия и на втория етап на играта са еднакви, което се оказало невярно.

Анализът на доказателствата в КЗК пък показал, че в хода на промоцията описанието на правилата в общите условия било променено и допълнено.

Така в продължение на четири дни потребителите са били лишени от съществена за тях информация за участието им в кампанията. КЗК е установила и разминаване между общите условия и написаното в рекламните брошури.

Заради възникналите съмнения за евентуално нарушение на добросъвестната търговска практика регулаторът започва проучване