НАП ще търси обратна връзка от фирми и граждани, които са били обект на проверка

Националната агенция за приходите (НАП) започва нова инициатива за събиране на обратна връзка от гражданите и бизнеса относно извършваните от нея контролни производства. Проучването ще обхване дружества и физически лица, чиито проверки или ревизии са приключили през първото тримесечие на тази година, съобщиха от агенцията.

Участниците ще получат електронно съобщение с линк към кратка анкета, която съдържа 14 въпроса и отнема не повече от 10 минути за попълване. Допитването е напълно анонимно и ще се провежда периодично за всяко тримесечие.

Целта на НАП е да оцени качеството на работа на контролните органи, като постави акцент върху комуникативните и професионални умения на служителите, както и върху самия процес по контрол. Събраната информация ще се използва за подобряване на обслужването, оптимизиране на процедурите и намаляване на административната тежест за проверяваните лица.

„Постигането на партньорски подход изисква честна обратна връзка от анкетираните, за да можем да подобрим работата си, да създадем условия за безпроблемно протичане на производствата и да улесним максимално физическите и юридическите лица, които участват в тях“, подчерта Пламен Димитров, директор на дирекция „Контрол“ в НАП.


Автор: СПЪТНИК
Напиши коментар