Възмутени клиенти на "България Еър": Отменят полети и не казват защо

Възмутени клиенти на българския въздушен превозвач "България Еър" се оплакаха в редакцията на СПЪТНИК за това, че са отменили полета им от Варна до София, без да съобщят за това. Читателите ни разказваха, че самолетът е трябвало да излети в 16:20 часа. Изведнъж той е бил отменен и отложен за 19:30 часа. "Никой не съобщи, че полетът се отменя, никой не дойде да каже каква е причината за това. Само видяхме надиписа на таблото и толкова", споделят те. "Чакаме, готови сме да тръгнем и изведнъж виждаме на таблото, че е отменен. Без никаква информация, без каквото и да било обяснение. Нищо не ни казват." Какво се случва с услугата на българската компания-превозвач? Това ли е тяхната практика? Това ли е визията на България Еър? Нима по този начин смятат да задържат клиентите си и да спечелят нови? По кафе да бяха предложили на пътниците си, по един сандвич, по една минерална водичка поне. Все пак вината за отмяната на полета не е на клиентите им, а на фирмата-превозвач. Не е толкова трудно да се държиш човешки, да се извиниш на потребителите на услугата, която предлагаш. Възпитанието е много важно. Дори и в България, уважаеми бизнесмени.В продължение на 20 минути репортер на СПЪТНИК се опитваше да се свърже безуспешно с компанията, като звъня на посочените телефони и във Варна, и в София. Най-накрая на софийския телефон вдигна дама, която дори не се представи. Репортерът й обясни ситуацията, а тя съвсем лаконично и невъзмотимо заяви "Технически проблем". Нейното обяснение бе, че това са форсмажорни обстоятелства. Т.е. когато има такива обстоятелства, няма нужда да се съобщава, че полетът е отменен - нека клиентите на превозвача се взират постоянно в информационното табло.   Както виждате, драги читатели, има смисъл в това да подавате сигнали до редакцията ни. Това можете да правите на имейл ageorgiev.sputnik@gmail.com


Автор: Атанас Георгиев
Напиши коментар