След зловещата катастрофа в Ростов на Дон: Бивш пилот на „Флай Дубай“ описа при какви условия работят

Бивш пилот на „Флай Дубай“ споделя пред медиите вътрешна информация при какви условия работят колегите му от авиокомпанията. За неимоверното натоварване той разказва пред телевизия RT, като обяснява, че се е добрал до графика на втория пилот на самолета, който се разби в Ростов на Дон. Мъжът работил 11 дни без почивка, имал само един свободен ден – на 15 март. Според пилота работата в продължителен период без пауза е разпространено явление. И допълва, че колегите му и той многократно са се оплаквали пред ръководството на „Флай Дубай“ от силна преумора. През септември 2015 г.по този повод са били подадени 20 жалби, в които летците се жалват, че имат малко свободни дни. Освен това те подчертавали в посланията си, че често между полетите в графика им успявали да поспят само няколко часа. Пилотът обяснява също, че в проучване сред персонала на авиокомпанията била направено проучване, като 80 процента от пилотите заявили, че е възможно при така сложената ситуация да се стигне до авиокатастрофа. Бившият летец от „Флай Дубай“ казва, че е имало инцидент, когато командирът на екипажа и вторият пилот заспали на щурвала след излитането на самолета и това е било, предполага се, за 8 минути. Припомняме, че в нощта на 19 март при заход за кацане на летището на Ростов на Дон се разби „Боинг 737-800“ на авиокомпания „Флай Дубай“. Инцидентът стана в 3,50 ч при силен вятър. Машината се е забила в земята и се е разбила на парчета. 2 часа машината е кръжила над Ростов на Дон, преди да се стигне до трагедията. Първият пилот е бил кипърски гражданин от Лимасол, с голям опит. На борда на „Боинга“ е имало 55 пътници и 7-членен екипаж, като всички са загинали. Жертвите са 44 руснаци, 8 украинци, 2 индийци и един узбекистанец. 18 мъже, 33 жени и четири деца са загинали във фаталната нощ. Разследващите в Руската федерация наблягат на три версии за трагичния инцидент. Те са: грешка на пилотите, лоши метеорологични условия, техническа неизправност на самолета. По-рано се появи информация, че е възможно да е блокирала системата за контрол на височината на полета. Комисията по разследването на инцидента е приключила работата си на мястото на трагедията и започнала работа по изследване на останките от самолета. Случаят с "Флай Дубай" е първи по рода си в 70-годишната история на авиокомпанията.Близките на жертвите ще получат по 1 млн. рубли обезщетение. Еx-news.net https://www.youtube.com/watch?v=hkf4dhJF2Q8&ebc=ANyPxKpbNryf073nIN_zcVE3cXblLtZuf457uwrLElIMxxCWg5GffhyVdurO_30kR0fdlK0Ue3s644GsK4STSzeh27Q29qiAHg


Автор: Юлия Кунева
Напиши коментар