След зловещата катастрофа в Ростов на Дон: Бивш пилот на „Флай Дубай“ описа при какви условия работят
23 Март, 2016,
14:34
Бивш пилот на „Флай Дубай“ споделя пред медиите вътрешна информация при какви условия работят колегите му от авиокомпанията.
За неимоверното натоварване той разказва пред телевизия RT, като обяснява, че се е добрал до графика на втория пилот на самолета, който се разби в Ростов на Дон.
Мъжът работил 11 дни без почивка, имал само един свободен ден – на 15 март.
Според пилота работата в продължителен период без пауза е разпространено явление. И допълва, че колегите му и той многократно са се оплаквали пред ръководството на „Флай Дубай“ от силна преумора.
През септември 2015 г.по този повод са били подадени 20 жалби, в които летците се жалват, че имат малко свободни дни. Освен това те подчертавали в посланията си, че често между полетите в графика им успявали да поспят само няколко часа.
Пилотът обяснява също, че в проучване сред персонала на авиокомпанията била направено проучване, като 80 процента от пилотите заявили, че е възможно при така сложената ситуация да се стигне до авиокатастрофа.
Бившият летец от „Флай Дубай“ казва, че е имало инцидент, когато командирът на екипажа и вторият пилот заспали на щурвала след излитането на самолета и това е било, предполага се, за 8 минути.
Припомняме, че в нощта на 19 март при заход за кацане на летището на Ростов на Дон се разби „Боинг 737-800“ на авиокомпания „Флай Дубай“. Инцидентът стана в 3,50 ч при силен вятър.
Машината се е забила в земята и се е разбила на парчета. 2 часа машината е кръжила над Ростов на Дон, преди да се стигне до трагедията. Първият пилот е бил кипърски гражданин от Лимасол, с голям опит.
На борда на „Боинга“ е имало 55 пътници и 7-членен екипаж, като всички са загинали. Жертвите са 44 руснаци, 8 украинци, 2 индийци и един узбекистанец. 18 мъже, 33 жени и четири деца са загинали във фаталната нощ.
Разследващите в Руската федерация наблягат на три версии за трагичния инцидент. Те са: грешка на пилотите, лоши метеорологични условия, техническа неизправност на самолета.
По-рано се появи информация, че е възможно да е блокирала системата за контрол на височината на полета. Комисията по разследването на инцидента е приключила работата си на мястото на трагедията и започнала работа по изследване на останките от самолета.
Случаят с "Флай Дубай" е първи по рода си в 70-годишната история на авиокомпанията.Близките на жертвите ще получат по 1 млн. рубли обезщетение.
Еx-news.net
https://www.youtube.com/watch?v=hkf4dhJF2Q8&ebc=ANyPxKpbNryf073nIN_zcVE3cXblLtZuf457uwrLElIMxxCWg5GffhyVdurO_30kR0fdlK0Ue3s644GsK4STSzeh27Q29qiAHg
Автор: Юлия Кунева
Напиши коментар
Култура
Здраве
Коментари