Българският фейсбук - поле на разврата и политическия маркетинг

Влизаш във фейсбук и започваш да си „береш“ жени. По бикини, по „балкони“, с джуки, без джуки, с дипломи, без дипломи. Червена точка – Фейсбук е глобална информационна мрежа. Повече от 50 % са журналисти, социолози, маркетолози, пиари, ченгета, разузнавателни централи. Отщя ли ти се? Отдавна си квалифициран, удобно положен в съответната таргет група. Българският фейсбук е поле на разврата и политическия маркетинг. Американският е по –интересен. Американски солджъри, морски пехотинци, ветерани, политици, полицаи, разведки, разузнавателни централи, консерватори, патриоти, байкъри. Аз съм в американския фейс. Просто се регистрирах от самото начало. Преди сегашната вакханалия. Нямаше нищо. Просто още една регистрация, защото обичам да се регистирам. Така, между другото, открих и друго американско нещо – играта Секонд лайф (second life). Там също съм в американските групи. Френдовете ми са американци. Паркирах си аватара в рока. Слушам качествен рок и си разпускам с качествени хора. Покрай големия скандал за подслушването в нета изтече информация, че и в секонд лайф ни слухтяли разведките. В духа на сенатор Маккейн -"Спете спокойно. Подслушваме ви навсякъде, даже и в домовете ви." Та, както казах иронично,  фейсът е галерия за жени. Момиченца със селфита и батковци, които ловуват момичета. В Щатите въпросните батковци щяха да бъдат окошарени и да търкат наровете за дълго време. Тук обаче е  Булгаристан. Някакси е имиджово да си на 17 и да "ходиш" с 25-годишен батко. Толкова за галерията с жени по голи гърди и по гащички. P.S. Докато пишех това, фейсбук ме атакува с „дами“ по сутиени и бикини - в предложенията за приятели. Киа Дибу На снимката аватар на авторката

Автор: Юлия Кунева
Напиши коментар

Най-коментирани